warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/wisp.edu.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

gabinet

5
Dec

Szykowne oraz odporne szyldy aluminiowe

szyld
Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Szyldy oraz tablice aluminiowe użytkowane są na okazałą skalę, szyldy takie wolno wykorzystać na drzwiach gabinetu, pracowni, są one wykorzystywane w przedsiębiorstwach, firmach i różnego typu instytucjach. Na szyldach aluminiowych możemy umieścić dowolne informacje, na przykład imię i nazwisko, specjalizację, znaczek logo, wiadomości o przedsiębiorstwie lub proponowanych usługach, nazwę firmy czy przedsiębiorstwa i tak dalej. Decydując się na szyldy aluminiowe posiadamy faktycznie nadzwyczaj duży wybór, ponieważ szyldy mogą mieć przeróżne rozmiary, odcienie i wzory, mogą być również matowe czy też błyszczące. Dużo przedsiębiorstw proponuje szyldy aluminiowe grawerowane, które na pewno spełnią nasze oczekiwania.
5
Dec

Budynek firmowy i firma - jakie aspekty warto wiedzieć?

artykuły biurowe
Autor: Travis Wise
Źródło: http://www.flickr.com
Wizytówką przedsiębiorstwa jest nie tylko podejście do klienta, ale również to, w jakim miejscu odbywa się rozmowa. Jeśli biuro jest zaniedbane to klient raczej nie wyniesie ze spotkania pozytywnej opinii o nas i o naszej firmie, a co za tym idzie nie będzie chętny by z nami robić interesów. Dlatego jeżeli biuro i firma jeszcze nie posiada reprezentatywnego miejsca , gdzie mogłyby się odbywać spotkania z klientami, to naprawdę warto pójść z klientem do którejś kawiarni albo restauracji, żeby na spokojnie przeprowadzić rozmowę.
19
Nov

Jak powinno być zaprojektowane nasze biuro, by przyciągać więcej klientów?

spotkanie firmowe
Autor: U.S. Army RDECOM
Źródło: http://www.flickr.com
Wszystkie osoby, które mają firmy doskonale zdają sobie sprawę, że bardzo ważne jest stanowisko pracy. Wiadomo, że biuro i firma to jedno. Tak, więc jeśli nie zajmujemy się sprzedażą wysyłkową, to zdecydowanie powinniśmy stworzyć odpowiedni wystrój firmowego biura. Klienci będą zwracali uwagę na wiele szczegółów, jeśli będzie brudna podłoga i sekretarka będzie wyglądała jak po trzy dniowej imprezie z mega kacem, to najprawdopodobniej na 99,9% klient nigdy więcej nie skorzysta z usług naszej firmy.
Syndicate content