warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/wisp.edu.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

programy lojalnościowe

28
Oct

Działania marketingowe na bieżąco się rozwijają i osiągają coraz to skuteczniejsze metody na zdobycie klienta

e-marketing
Autor: Luc Legay
Źródło: http://www.flickr.com
Nowością a jednocześnie hitem ostatnich zmagań w tym zakresie jest wykorzystane narzędzia w formie programu lojalnościowego. Co spowodowało, że stał się strzałem w dziesiątkę? Badania przeprowadzane na rynku potwierdzają, że firmy, które wykorzystują takie rozwiązanie zwiększają swoją sprzedaż, a klienci z kolei gwarantują im swoją lojalność.
27
Aug

Charakterystyka programów motywacyjnych i lojalnościowych

Autor: Design Packaging
Dziedziną kierowania przedsiębiorstwem rządzi zestaw generalnych zasad, z jakich zasadnicze nie zmieniają się na przestrzeni lat. W biznesie najczęściej chodzi w pierwszej kolejności o zdobycie odbiorców, co można czynić różnymi sposobami.
Syndicate content