
Firmy, chcąc zatrzymać przy dobie klienta, nie mogą pozwolić sobie na choćby małe uchybienia, w jakości ich personelu. I tu pojawia się miejsce na tajemniczego klienta: osobę, która przyjdzie coś kupić, a potem oceni nas pod kątem np.: posiadanej wiedzy o produkcie, podejścia do klienta, czasu obsługi, umiejętności sprzedażowych.
Wnioski z takich spotkań mogą przyczynić się do badania satysfakcji klientów. Klient usatysfakcjonowany to klient, który z pewnością do nas wróci. W marketingu nie jest sztuką przyciągnąć klienta, ale sprawić, żeby został.
Inną przyczyną takiego postępowania jest chęć sprawdzania podwładnych. Powszechnie wiadomo, że jednym z oczywistych celów istnienia firmy jest jej zarobek.
Zainteresowały Cię wiadomości opracowane w tym tekście? Z pewnością przyda Ci się również dodatkowe czytanie (https://graulaw.eu/prawo-gospodarcze/). Nie czekaj więc i przejdź do kolejnej strony.
A bez umiejętnej sprzedaży, trudno o tym mówić. Pracownicy firm, w których funkcjonuje mystery shopping, muszą zawsze mieć się na baczności i każdego klienta traktować tak, jakby był tym wybranym spośród reszty. Nie jest to zajęcie łatwe, lecz taka jest właśnie branża obsługi klienta, dlatego też nie jest to miejsce dla każdego w takiej pracy.Tajemniczy klient pozwala ulepszać procesy, trzymać swoją wartość, a co za tym idzie świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Nie musimy się go obawiać.