
W ostatnich latach ogromnym przełomem było stworzenie i upowszechnienie tak zwanych portali społecznościowych. Są to specjalne strony wykorzystywane do komunikowania się, zapoznawania się z ludźmi i dzielenia się swoimi zainteresowaniami. Na pewnym etapie stwierdzono, że marketing w Internecie czyli ePR powinno się prowadzić także na tych portalach z pomocą agencji interaktywnej jak .
Jakie są cele marketingu społecznościowego?
Przede wszystkim powinno się pamiętać, że obecnie z portali społecznościowych korzystają naprawdę ogromne rzesze osób.
Masz chęć zbadać taką sprawę nieco dokładniej? Jeśli tak, to kliknij ten odnośnik oraz przeczytaj więcej szczegółów w serwisie (https://www.tuv.com/poland/pl/certyfikacja-systemu-zarz%C4%85dzania-bezpiecze%C5%84stwem-informacji-na-zgodno%C5%9B%C4%87-z-norm%C4%85-iso-27001.html), który także omawia taką tematykę.
Zaistnienie przez firmy w takich miejscach może więc od razu oznaczać zdobycie wielkiej rzeszy potencjalnych odbiorców.

Właściciele przedsiębiorstw korzystają więc z możliwości, które stwarzają media społecznościowe, do bezpośredniego kontaktowania się z odbiorcami i zapraszania ich do korzystania z usług. Portale społecznościowe są bardzo przydatnym narzędziem do udostępniania informacji o obecnej ofercie, a także o ewentualnych zmianach w niej.
Na pierwszym miejscu nadal Facebook
Parę lat temu w gronie portali społecznościowych na prowadzenie wyszedł Facebook, który jest portalem międzynarodowym. Od tamtej pory stale jest na czele jeśli chodzi o liczbę użytkowników i ogólną popularność. Tam więc kierują się najpierw przedsiębiorcy pragnący reklamować swoje produkty i usługi.
Marketing na Facebooku bywa bardzo skuteczną metodą na pozyskiwanie klientów, ale również stałe przywiązywanie ich do marki. Jednym z popularnych sposobów na uatrakcyjnienie wizerunku marki jest aranżowanie konkursów z nagrodami dla aktywnych użytkowników.