
Reklama outdoorowa (taka jak w tym źródle: ), czyli z języka angielskiego, tworzona na zewnątrz, znajduje się na ulicy. Codziennie mijają ją przechodnie, których można liczyć w tysiącach, a nawet w milionach. Możliwości, co są obecnie do dyspozycji w zakresie reklamy, są jednak właściwie początkiem. Profesjonalnie przygotowywana reklama określonego produktu lub organizacja wideokonferencji usługi musi perfekcyjnie wpisać się w tematykę i warunki danego miejsca. Outdoor używa nierzadko digital signage, czyli nowatorskich metod wizualizacyjnych.

Ooh, czyli out of home w reklamie
Rozwiązania jak reklama zewnętrzna to reklama zwana ooh, to znaczy out of home. Widzimy ją po wyjściu z domu ioraz dzięki temu prosto możemy zapoznać się z nowoczesnym produktem. Przedstawione jest nam jako konsumentom, że jest ona na wyciągnięcie ręki. Podczas jej tworzenia najważniejsze jest miejsce, w którym się ona znajdzie. Z pomocą nadchodzą fachowcy, którzy również najczęściej wypowiadają się w sieci. Ich opinie są wiarygodne i mają niemało zalet. Sprawdź – reklama w Ostrowie Wielkopolskim – Tesco.
Outdoor stanowi wizualną, elektroniczną i w pełni przemyślaną komunikację. Jej szczególnie istotnym celem jest dostarczanie w sposób kompleksowy przekazu reklamy do określonych, wskazanych przez wybierającego ją producenta miejsc. Znaczące jest również to, by miało to miejsce w ustalonych i ściśle ustalonych wcześniej porach. Nie bez znaczenia jest treść, która musi być dostosowana do lokalizacji wyświetlacza, to znaczy tzw. local advertising.