
Pragniemy Cię namówić do oglądnięcia naszego nowego artykułu. Po prostu naciśnij ten link (https://franklincovey.pl/szkolenia/7-nawykow-skutecznego-dzialania-online/) i czytaj bez problemu to, co najlepsze.
Są przedłużeniem Ciebie i Twojej prezentacji. Właściwie przecież wręczenie wizytówek najczęściej następuje po wymianie kilku zdań lub przedstawieniu oferty firmy. Odpowiednio żeby na tej ostatniej prostej wizytówka stała się Twoim sprzymierzeńcem, a nie przeszkodą. Twoja wizytówka musi być oryginalna.
Najbardziej istotny pomysł. Oczywiście są sprawy, jakich w sytuacji wizytówek nie można zmieniać (przykładowo rozmiar), ale nie ma ich zbyt dużo. Cała reszta stwarza szeroki wachlarz możliwości. Projekt może nawiązywać do tego, czym się zajmujesz, do Twojej branży. Może być wykonany z nietypowego materiału, przezroczysty, ruchomy albo cieszyć oko niesamowitym designem. Dość ważne, żeby nie powielał wzorów. Powinien być przejrzysty. Wizytówka musi być czytelna. Jeżeli jest na niej zbyt dużo informacji lub treści są opakowane w przesadzone, rozpychające się formy, to nie spełni ona swojego zadania.
Niezbędne jest, ażeby projekt był interesujący wizualnie. Powód dla jakiego nie zyskują mojej sympatii dwustronne, dwujęzyczne wizytówki jest banalny. Po prostu, bardzo trudno spowodować, żeby taka wizytówka była atrakcyjna wizualnie. A jest to bardzo istotna cecha. Wizytówka powinna być ładna, ale jednocześnie dobra jakościowo. Czyli przynajmniej wydrukowana na odpowiednim, twardym papierze. Minimum to 300-350 g/m2. Jeśli dodasz do projektu przykładowo lakierowanie wybiórcze, wtedy nadasz jej bardziej profesjonalnego i eleganckiego wyglądu.więcej kleje do etykiet kleje do etykietNiektórzy stawiają też na szablony wizytówek. To oczywiście ma sens, ale musisz pamiętać, aby dodać coś od siebie, by nie być wtórnym lecz oryginalnym.