W pierwszej kolejności, powinniśmy wybrać agencję kreatywną, która będzie odpowiadać za rozmieszczenie naszych billboardów. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce haseł „billboard Kraków” lub „billboardy Warszawa”, uzyskamy wykaz firm świadczących tego typu usługi. Powinniśmy uważnie zapoznać się z ich propozycją. przedsiębiorstwa na swoich stronach internetowych najczęściej publikują szczegółowy wykaz cen oraz galerię fotografii z wykorzystanymi projektami. Sprawdźmy ich dokładność, klasę oraz zwłaszcza rozmieszczenie. Hasła „billboard Kraków” oraz „billboardy Warszawa” mogą nas także odesłać do for internetowych. Ich użytkownicy sugerują, które przedsiębiorstwa świadczą najbardziej profesjonalne usługi, a których powinniśmy unikać.

Kiedy już zdecydujemy się na przedsiębiorstwo, z którym chcemy współpracować, zapoznajmy się dokładnie z jego wytycznymi co do projektu.
Z czystym sumieniem zalecam te informacje (https://petkingdom.pl/) każdemu fanowi takiego zagadnienia. One na pewno też są warte przeczytania.
Następnie, z pomocą agencji reklamowej lub grafika, zaplanujmy koncept treści, która znajdzie się na billboardzie. Po zaakceptowaniu go przez realizatorów, pozostaje nam jedynie czekać aż nasze reklamy będą pojawiać się na elewacjach budynków lub słupach.