Marketing relacji sprawdza się doskonale

przez | 9 lipca 2021
Do tej pory w marketingu było tak, że wszyscy kontrahenci okazywali się oznaczani w identyczny sposób, więc propozycja która do nich dochodziła była identyczna. To powodowało, że tylko malutka grupa odbiorców propozycji okazywała się nią na pewno zaciekawiona oraz decydowała się na skorzystanie z niej.

infographic about marketing

Autor: Shawn Campbell
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli ktoś nie posiadał małych dzieci, to nie potrzebował pieluch, czy smoczków, identycznie jak ktoś nie posiadający wozu nie potrzebował opon na sezonową wymianę. Na szczęście specjaliści od marketingu prędko się dowiedzieli, że do każdego klienta trzeba wyjść z osobną ofertą, która będzie jak najlepiej dobrana do jego oczekiwań.

Marketing relacji spisuje się fantastycznieGdy kupujemy w jakimś markecie, a do tego jeszcze wyraziliśmy zgodę na otrzymanie karty na rabaty, dzięki której możemy dostawać różnorakie prezenty, to sklep może uważnie śledzić nasze sprawunki i sprawdzać, co kupujemy. Przez to wie, jakie przedmioty przeważnie pojawiają się w naszym koszyku, a więc może zaproponować takie zniżki lojalnościowe, które będą zawierały te produkty po które nierzadko przyjeżdżamy. Takie zachowanie to marketing relacji, nazywany również partnerskim, który wymusza na marketach rzetelne poznanie indywidualnych potrzeb kontrahenta i jak najlepsze odpowiadanie na nie, przez co będzie on jeszcze bardziej lojalny i usatysfakcjonowany z propozycji, która jest mu proponowana, ponieważ jest duże prawdopodobieństwo, że zdecyduje się z ni http://www.programylojalnosciowe.pl/marketing-relacji.htmllojalnosciowe.pl/”>programylojalnosciowe.pl

Sklep prędko odnotuje spodziewane rezultaty
Choć wykonanie takiego marketingu może się łączyć na początku z przeróżnymi problemami, to jednakże market szybko odnotuje wymarzone zyski i dowie się, że wykonanie takiego marketingu okazało się najlepszą decyzją. Im dokładniej będzie się odpowiadało na wymagania klientów, tym większa będzie szansa, że większość zakupów będą oni wykonywali właśnie w danym markecie, co bardzo przełoży się na jego regularne zyski. Autor