Działania marketingowe na bieżąco się rozwijają i osiągają coraz to skuteczniejsze metody na zdobycie klienta

Nowością a równocześnie hitem ostatnich zmagań jeśli o to chodzi jest wykorzystane narzędzia w formie programu lojalnościowego. Co spowodowało, że stał się strzałem w dziesiątkę? Badania prowadzone na rynku wskazują, że przedsiębiorstwa, które wykorzystują tego rodzaju rozwiązanie uzyskują większą sprzedaż, a klienci z kolei gwarantują im swoją lojalność.
programy lojalnościowe
Nie od dziś wiadomo, że aby kogoś zatrzymać na dłużej należy go do siebie przyciągnąć i w pewien sposób uzależnić od siebie. Ludzie są w stanie uzależnić się od używek, od innych ludzi i jak się okazuje także od określonych czynności, zachowań, przyzwyczajeń i tak dalej. Jedni nie wyjdą z domu dopóki nie napiją się kawy, inni muszą stale być w związku nie pozwalając sobie nawet na chwilę samotności, a jeszcze inni nie mogą żyć bez adrenaliny i przeżywania ciągłej ekscytacji. Te zachowania, czy też przyzwyczajenia są dobrze znane fachowcom od marketingu, którzy wykorzystują tego typu mechanizm także do zwiększenia sprzedaży.


Jak bowiem nie inaczej zwabić klienta jak poprzez zaoferowanie mu wielu korzyści i profitów, jeżeli tylko zobliguje się do korzystania z naszych usług? Programy lojalnościowe (Kliknij link) to świetny sposób na to, żeby nie tylko zwabić klienta, ale i go zatrzymać, a nawet uzależnić od siebie. Omawiany program działa jak skuteczna machina, gdzie każdy element odgrywa ważną rolę. Opierają się na gwarancji: będziesz kupował u nas artykuły lub korzystał z naszych usług, my ci za to damy nagrodę w postaci rabatów i zniżek.




reklama na przystanku
Autor: Style Raw
Źródło: http://www.flickr.com
Mechanizm ten jak się okazuje jest niezwykle skuteczny – niemal połowa Polaków przyznaje, że posiada kartę stałego klienta bądź korzysta z jakiś programów lojalnościowych polegających na zbieraniu punktów i tak dalej. Tego typu rozwiązanie daje więc korzyści nie tylko w postaci wydawania mniejszej pieniędzy, ale i w postaci pewności, której we współczesnym świecie tak wielu ludziom brakuje – jakiej pewności? Że jeżeli będzie się lojalnym i oddanym klientem, zostanie się za to finalnie faktycznie nagrodzonym i nasze działania nie pójdą na marne.