”Nie ma cię na facebooku? Nie istniejesz”, czyli formy promocji firmy w internecie

Nawet doskonale zbudowana strona www, dopracowana w najmniejszych szczegółach i zawierająca atrakcyjną treść, nie spełni swojego zadania, jeśli jej oglądalność będzie nikła. Czasy, kiedy wystarczyło zaprojektować ciekawą stronę i oczekiwać na szturm klientów, odeszły do lamusa.


strona wyświetlona na laptopie
Autor: Adam Lehman
Źródło: http://www.flickr.com
Bez właściwie przeprowadzonych działań promocyjnych, szanse naszej strony na sukces gwałtownie idą w dół. Internet przedefiniował klasyczne pojęcie marketingu. Obecnie, prawidłowo przeprowadzona promocja strony www, jest kluczem do sukcesu.

Coraz więcej właścicieli firm zauważa możliwości serwisów społecznościowych. Jednym z najczęściej odwiedzanych portali jest facebook. Oferując internautom dostęp do wielu informacji o usługach naszej firmy, organizując konkursy albo budując ciekawe aplikacje, mamy szansę budować społeczność wokół marki. Promocja strony www na facebooku, to także szansa, by odkryć prawdziwe opinie klientów korzystających z usług naszej firmy. Prowadzenie fanpage na facebooku, to dziś jedna z najskuteczniejszych form promocji przedsiębiorstwa i dialogu z klientem.

Zakupy online
Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com
Sztuką jest dodawanie takich wpisów, aby ludzie szczerze byli nimi zaintrygowani. można przesadzać z ilością postów na stronie przedsiębiorstwa, bo wtedy możemy zostać uznani za spamerów. Nie powinniśmy także zapominać o tym, że oprócz typowo reklamowych treści, dobrze jest od czasu do czasu zamieścić coś innego, dzięki czemu internauci będą mogli odszukać treści przydatne dla siebie i tym samym uznać nasze wpisy za intrygujące i warte uwagi.

Jednym z najbardziej efektywnych sposobów promocji firmy w internecie, jest jej pozycjonowanie i optymalizacja - https://www.artefakt.pl/pozycjonowanie. Działania te mają na celu ulokowanie serwisu możliwie wysoko w wynikach wyszukiwania. Obecność w czołówce wyników, to nie tylko zwyczajne odwiedziny, ale pewność, że na stronę wchodzą osoby, które szukają dokładnie tego, co proponuje strona. Agencje SEM specjalizują się w pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych, dlatego jeśli chcemy efektywnie promować stronę firmy, najlepiej udać się do fachowców. Agencje te prowadzą kampanię pod kątem sprzedażowym, ale też wizerunkowym, bądź i takim i takim.