Jak być zauważalnym w obecnych czasach? Jak wybić się ponad przeciętność i nie przepaść w szarym tłumie?

Jak być zauważalnym w obecnych czasach? Jak wybić się ponad przeciętność i nie przepaść w szarym tłumie?

Jak być zauważalnym w obecnych czasach? Jak wybić się ponad przeciętność i nie przepaść w szarym tłumie?
Trudno współcześnie zaistnieć, przedostać do powszechnej świadomości. Na nic umiejętności czy zaskakujące zdolności, warto dodatkowo umieć się sprzedać. To podobno łatwiejsze niż w dawnych czasach, bo mamy szersze pole do popisu. Jednakże to nie do końca prawda. To że są w zasięgu ręki metody, to jedno, ale trzeba też umieć skutecznie z nich korzystać, a to już nie każdy potrafi.

reklama zewnętrzna - billboard

Autor: David Barrie
Źródło: http://www.flickr.com
Obowiązuje przekonanie, iż internet aktualnie jest głównym promocyjnym medium. Jest w tym z pewnością mnóstwo prawdy, gdyż sieć pozwala na niezwykłe możliwości w zakresie promocji. Jednak, każdy tak myśli i każdy tam jest, wobec czego trochę trudno się przebić. Wiele osób nie odnajduje się w tym temacie i przekazuje to zadanie komuś innemu, firmom zewnętrznym, które kreują całą kampanię wizerunkową w sieci. Na temat: .

To oczywiście wymaga pieniędzy, a nie zawsze daje pożądane efekty, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę zdążyć za zmieniającymi się trendami nie można oszczędzać na internetowej promocji. Dlatego też mnóstwo ludzi próbuje odmiennych sposobów, niekonwencjonalnych. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli akcje, które mają zaskoczyć innych. Często przeprowadza się je w centrum miasta, a idee są takie, żeby nikt nie miał świadomości, że to może być podstęp. Stąd też bardzo adekwatna nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje bardziej tradycyjnie, ale i bardziej skutecznie. Na uwagę zasługują billboardy i telebimy (przykładowo: ), a najlepiej sieć telebimów. To bardzo ważne, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie postępowanie, jak promowanie się poza siecią. Co najważniejsze, metoda ta odnosi sukces.

Były już przypadki, że ktoś znudzony brakiem zatrudnienia i tym, że wysyłane CV przepadają| gdzieś w internecie, postanowił spróbować z dużym formatem reklamy. Wykupił ją, zrobił gigantyczny plakat ze swoim zdjęciem, z wymienionymi kwalifikacjami, tak żeby ewentualny pracodawca mógł to zauważyć. Przyznać trzeba, ze to bardzo oryginalne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w internecie, to jeszcze takie załatwienie sprawy w ten sposób świadczy o wysokim poziomie pomysłowości.
admin

Comments are closed.