W jaki sposób umeblować sklep spożywczy?

Lokalne osiedlowe sklepy, są nierzadko alternatywą dla ogromnych marketów. Mimo, iż są trochę droższe, możemy w nich znaleźć zarówno produkty powszedniego użytku jak też te „ekologiczne” oraz z wyższej półki.
malowidło - sklep
Autor: Gordon Joly
Źródło: http://www.flickr.com
Często na taką formę aktywności decydują się obcokrajowcy, jacy w ów sposób wyprzedają jak też promują swe rodzime produkty a także przysmaki. Praktyka pokazuje, że często sukces pierwszego marketu bądź punktu ekspresowo przeobraża się w ekskluzywny interes sieciowy - tarpom.com.pl/meble_chlodnicze_nowe. Bazując na zdobytej praktyce przy otwieraniu pierwszego sklepu i ciesząc się uznaniem w jednym miejscu, przedsiębiorcy często podążając za ciosem zakładają swoje następne sklepiki. Mając tym samym należyty towar, pomysł na biznes i sporo motywacji można w perspektywie kilku do parunastu miesięcy stworzyć swą prywatną mini sieć. Jej wielkość a także zasięg to już tylko sprawa zapału oraz rozmachu przedsiębiorcy.

Pierwsza rzeczą, z którą mierzą się przedsiębiorcy pragnąc założyć zwyczajny sklep jest ciąg formalności, które trzeba spełnić.



sklep - fotogram
Autor: Magic Madzik
Źródło: http://www.flickr.com
Przed rejestracją działalności trzeba dokonać doboru jej formy prawnej oraz formy opodatkowania. Przed rozpoczęciem sprzedaży niektórych produktów wymagane jest otrzymanie zezwolenia. Szczególne rodzaje koncesji założone są dla napojów alkoholowych. Przy otwieraniu działalności w postaci osiedlowego sklepu spożywczego będzie istniała niezbędność zakupu kasy fiskalnej, co tworzy koszt rzędu co najmniej 600-1000 zł. Potem powinniśmy zakupić wagę oraz meble chłodnicze jeśli chcemy wyprzedawać owoce i jarzyny, lub mięso i wędlinę. Prosta waga elektroniczna będzie kosztowała około 800 zł. Później, obiekt handlowy należy wyposażyć w ladę sklepową, regały oraz komory chłodnicze czy lodówki stojące. Na oprzyrządowanie lokalu wydamy ok. 4-5 tys. zł. Możemy oszczędzić, nabywając używane meble do marketu. Wielki koszt pociągnie za sobą konieczność zakupienia produktów – nawet 10 tys. zł, ale pieniążki te należy potraktować jako lokatę w swoją działalność.Rozpoczynając od własnego marketu pod uwagę musimy wziąć szereg uwarunkowań prawno-administracyjnych, zmierzyć się z wieloma biurami oraz przejść przez szereg procedur wiodących do wytęsknionego sukcesu (komory chłodnicze sprawdzają się świetnie).