Reklama outdoorowa

Reklama outdoorowa

Reklama outdoorowa
W dwudziestym pierwszym wieku reklama otacza nas ze wszystkich stron. Czy to w radiu, witrynach internetowych, czy na ulicy. Istnieje moc skutecznych form reklamowania swojego przedsiębiorstwa. Jednym z najskuteczniejszych jest tzw. OOH – czyli reklama zewnętrzna. Eksperci od badania konsumentów są zgodni co do tego, że biznesy posługujące się odpowiednio przemyślaną reklamą outdoorową przynoszą znacznie wyższe zyski. Z tego powodu warto pomyśleć nad inwestycją w tą usługę.

telebimy

Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com
Typy OOH obejmują neony, citylighty i telebimy. Te ostatnie podług speców są najbardziej optymalne z powodu ich dostrzegalności i atrakcyjności.

Reklama zewnętrzna posiada obszerny zbiór zalet. Brandy rozpowszechniane w ten sposób docierają do bardzo dużej ilości klientów. Ich renoma pośród konsumentów znacznie podwyższa się, gdy mogą zobaczyć logo i slogany promocyjne danej firmy na ulicy. (koszulki reklamowe) Są wtedy bardziej zmotywowani do nabywania jej produktu i rozpowszechniania ich w swoich grupach społecznych. Widzą je jako bardziej atrakcyjne i są w stanie zapłacić za nie więcej.

Także obserwowana jakość produktu podwyższa się. Jest to zatem nie tylko efektowny, ale i efektywny sposób promocji marki. W dużym mieście, takim jak Bytom ruch uliczny sprzyja takiemu gatunkowi reklamy, stanowi dla niej świetną lokalizację. Znaczna liczba przechodniów i zbierających się aut na ulicach sprawia, że przekazy z billboardów i telebimów dochodzą do dużo większej ilości konsumentów. Z tego powodu OOH jest skuteczniejszą metodą niż np. ogłoszenia w prasie, czy w telewizji.

miasto pełne telebimów

Autor: Matthias Mueller
Źródło: http://www.flickr.com

Najwyższej klasy usługą reklamową rodzaju outdoor są telebimy. Są to wielkoformatowe ekrany diodowe, które da się umiejscawiać w przestrzeni miasta, dlatego przykuwają one uwagę sporej ilości pieszych i kierowców. Mogą one pokazywać atrakcyjne efekty świetlne i interesujące animacje, przez co łatwo wyróżniają się z otoczenia. Najlepiej lokować je wzdłuż jezdni przelotowych, które charakteryzują się znacznym ruchem kołowym i w pobliżu dużych skrzyżowań. Wtedy widzi je największa liczba potencjalnych klientów. Muszą się oni wszak stanąć na chwilę i wówczas pierwszą rzeczą, którą zobaczą będzie najbarwniejszy i najbardziej poruszający się punkt otoczenia. http://www.adforce.pl/ http://www.adforce.pl/2-upominki-reklamowe/16-biuro-i-praca/

Dzięki temu komunikat reklamowy silniej zapada w pamięć. Bardzo dużo takich lokacji da się odnaleźć w takich miastach, jak Bytom. Reklama dźwignią handlu, jak stwierdza stare powiedzenie i z tej przyczyny by polepszyć funkcjonowanie swojego przedsiębiorstwa warto jest poświęcić na nią część budżetu. Reklama outdoorowa jest niezwykle efektywną strategią promocji brandu, zaś najbardziej doskonałym jej typem jest telebim.
admin

Comments are closed.