Efektywność reklamy w autobusach a także innych pojazdach komunikacji miejskie sukcesem dużej oglądalności.

Równocześnie ze wzrostem produkcji samochodów rosną także korki na ulicach. By temu zaradzić wielu ludzi przerzuca się ze swoich samochodów do autobusów oraz tramwajów. Ten stan spożytkowały liczne agencje reklamowe montując w tych środkach lokomocji małe telewizory lub banery reklamowe. Dzięki czemu liczni pasażerowie mogą choć przez chwilkę spojrzeć na reklamy tam emitowane. Z początku każda agencja reklamowa z rezerwą do tego podchodziła, jednak według badań to bez porównania racjonalny informacja do czytelników. W porównaniu do ekranów reklamowych to w ostatnio bardzo obrazowa postać przesyłu.

autobus komunikacji publicznej
Autor: David Wilson
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama w autobusie nie trwa długo, ponieważ są to tylko kilkusekundowe spoty, jednak wygodą jest to,iż są one bez dźwięku. Co oznacza, iż nie zakłócają ciszy w autobusie. Spoty są tak zrobione, żeby swoją akcją wyjątkowo trwale skupiały uwagę potencjalnych odbiorców. I właśnie o tę uwagę twórcom spotów chodzi. Przestrzeń w autobusie a także innym środku lokomocji jest zamknięta co za tym idzie, osoby używający z komunikacji są całkowicie skazani na spoglądanie na spot. Jest to powodem dużej skuteczności danej reklamy. Według analizy, jakie wykonane były na temat skuteczności tej formy reklamy jest to jedna z bardziej efektywnych reklam. Skuteczność w przypadku oglądalności jest mega duża i sięga osiemdziesięciu procent, tymczasem w przypadku tak zwanej konwersji (inaczej zebranych odbiorców do sumy potencjalnych klientów, jacy patrzyli na spot) obstaje się na szczeblu kilku procent. Bardziej szczegółowe informacje: odkryj to.

Zazwyczaj to ok czterech,pięciu procent. Nie zrażajmy się tak małą wielkością sukcesów, gdyż trzeba pamiętać, iż taką reklamę odtwarza kilkanaście tysięcy ludzi. Co ogólnie może ściągnąć w krótkim okresie większą ilość nowych nabywców. W sytuacji banerów reklamowych to skuteczność jest troszkę niższa. Powodem jest to, że ta forma nie zmusza odbiorców do jej oglądania. Natomiast człowiek ogólnie jest ciekawski stąd większość z nas zobaczy takowy baner a niejedna reklama w autobusie do tego zachęca - http://dailymotion.com/video/xu1ppp_reklama-autobusy-polkowice-tel-782-666-777_lifestyle.
Tags: