Co wybrać, co będzie korzystniejsze? Telebim czy billboard? Obie możliwości to plusy i minusy, jednakowoż to za telebimem przemawia więcej pozytywów

Co wybrać, co będzie korzystniejsze? Telebim czy billboard? Obie możliwości to plusy i minusy, jednakowoż to za telebimem przemawia więcej pozytywów

Co wybrać, co będzie korzystniejsze? Telebim czy billboard? Obie możliwości to plusy i minusy, jednakowoż to za telebimem przemawia więcej pozytywów
Mnóstwo osób się zastanawia, co jest lepsze? Billboard czy telebim? W tym temacie nie ma tak naprawdę jedynej i słusznej odpowiedzi, lecz mimo to, przed podjęciem decyzji, należy zapytać się, a raczej kilka pytań. Po pierwsze, ile chcemy na to wydać? W jakim miejscu chcemy zamieścić reklamę, jaki powinien być jej format, no i wreszcie kto powinien ją zobaczyć?

billboard reklamowy

Autor: warrenski
Źródło: http://www.flickr.com
Billboard jest przekaźnikiem reklamy o dużych rozmiarach, tworzony jest zwykle pod postacią tablicy lub plakatu. Billboardy są zwykle wyposażone w podświetlenie, żeby było dostrzegalne w porze nocnej. Rozmiary dostępne są różne, zaczynając od formatu europejskiego (czyli 5,04 x 2,38 metra), przez 4 x 3 metry i wyższe – 6×3, 12×3, 12×4, po citylighty (1,2 x 1,8). Citylighty z reguły występują na wiatach przystanków czy latarniach, są jednakowoż tworzone w podziemiach metra billboardy o rozmiarze 6m2. Billboardy o powierzchni od 50 do 300 m2 nazywane są megaboardami i występują w ogromnych metropoliach. Więcej w tym temacie – .

Telebim to przekaźnik treści reklamowych pod postacią ekranu wizyjnego, który jest skonstruowany z diod LED. Dobrą przewagą nad ogromnym ekranem plazmowym jest widoczność obrazu pomimo znacznej intensywności promieni słonecznych oraz wyrazistość spowodowana wyższym poziomem jasności ekranu telebimu – przyjrzyj się bliżej – warto się dowiedzieć. Takiego rodzaju ekran mamy szansę przymocować zarówno na zewnątrz, czyli tak zwana reklama outdoor, jak we wnętrzach – reklama indoor. Spośród tych dwóch opcji z pewnością dogodniejszym wyborem jest telebim. Naturalnie jak każdy inny nośnik taki rodzaj reklamy ma zalety i wady. Dla większości koszt może być za wysoka, choć to się powoli zmienia. Jednocześnie reklamy wyświetlane na telebimach są na pewno bardziej zauważalne niż te na billboardach czy plakatach. Co więcej, treść reklam jest także częściej zapamiętywana, ponieważ jest to treść, która ulega zmianie.

Co więcej, należy wspomnieć o wyższej jakości obrazu, wyraźnym rezultacie, widoczności w każdych warunkach atmosferycznych, jak również o każdej porze dnia i nocy. Te wszystkie czynniki sprawiają, że zdecydowanie lepiej zdecydować się na telebim niż reklamę na billboardzie. To zwyczajnie większa skuteczność, co owocuje bardziej zadowalającymi rezultatami.
admin

Comments are closed.